2015. november 29., vasárnap

Kik/Mik Hiányoztak Az Amerika Kapitány: Polgárháború Első Előzeteséből?


Nemrég jött ki az Amerika Kapitány Polgárháború első előzetese, (itt megnézhetitek) ami fenomenálisra sikeredett, de van néhány dolog, amit nem értek. Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek, hogy szerintem mit kellett volna máshogyan csinálni az előzetesben.



A csapatok: szerintem többet kellett volna mutatni a csapatokat. Jó, tudom, azt megtudtuk, hogy Vasember, Hadigép, Fekete Párduc és Fekete Özvegy lesz Amerika Kapitány, Sólyom, Skarlát Boszorkány, Sólyomszem és persze Bucky (Tél Katonája) ellen, de többet nem tudtunk meg. Szerintem meg kellett volna mutatni, hogy miért álltak eges szuperhősök Vasember, illetve Amerika Kapitány oldalára.

Pókember: Azt már tudjuk, hogy Pókember szerepelni fog a filmben, de ennyi. Az előzetesben nem szerepelt, de szerintem bele kellett volna tenni, úgy, mint az Önygilkos Osztagban Jokert: a végére, úgy, hogy keveset tudjunk meg róla. Hiányoltam szegény Póksrácot.

Ross tábornok és Hihetetlen Hulk: Én látni akartam Red Hulkként Ross-ot, de sajnos nem láttam. Ugye ő az a bajuszos öreg bácsi a Hihetetlen Hulkból (2008). Ez nem azt jelenti, hogy nem lesz benne a filmben Red Hulkként, de én hiányoltam. Ugye a képregényekben, Hulk nem szerepel a Polgárháborúban, de én személy szerint örülnék neki, hogyha szerepelne a filmben, még a Thor: Ragnarök előtt. Szerintem nagyon sok potenciál van a karakterben, ezért a Marvel Filmes Univerzumben az egyik kedvencem.

Csaták: Kevés volt benne! Sokat dumáltak, ami nem baj, de lehetett volna több csata az előzetesben, mivel ez egy szuperhősfilm!

Poénok: Nem sok, de azért, ha Pókember feltűnt volna az előzetes végén, akkor egy poént elsüthetett volna. Vagy Tony is elsüthetett volna egy poént. Ez jellemző a Marvel filmekre emberek! Vannak bennük poénok!

Hangya, Zémó Báró, Vízió és a többiek: Ők benne vannak az original castban! Miért nem voltak benne az előzetesben. Én arra tippelek, hogy pl. Hangya benne volt, és Vasember oldalán volt, méghozzá Vasember vállán, de olyan pici volt, hogy nem vettük észre. Víziót és Zémó Bárót hiányoltam. De, akit nagyon az Crossbones! Nem tették bele! Miéééééért?! Pedig megnéztem volna, ahogy pl. a Tél Katonájával harcol. Ezek szerint neki sem lesz nayg szerepe? Nick Fury, Maria Hill nem volt benne, de annyira nem is baj.

Szerintem a film pont jókor jön. A párizsi robbantások után, ez a film ideális lesz, mivel, ugye itt is egy robbantás miatt lesz az egész gubanc.

Ti mit vártok el a filmtől?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése