2015. december 23., szerda

Top 5 - Sith A Csillagok Háborúja Filmekből/Rajzfilmekből

5. Asajj Ventress/Inkvizítor

Nem tudtam dönteni! Mindketten megérdemlik a helyet a listán. Nekem kicsit jobban bejön Ventress katraktere, de az Inkvizítorral sincs semmi bajom! Megérdemlik az ötödik helyet! (Én még meg akartam tudni egy kicsit az Inkvizítor múltjáról, de nem baj)
4. Darth Maul

A felejthető első rész főgonosza remek. Szerintem kiváló újítás volt akkor a lézerkardja! És mikor visszatér a Klónok Háborújában, ő a kedvenc karakterem! (mármint a sorozatban)

3. Darth Tyranus

Nekem főleg a Klónok Háborújás Dooku gróf tetszik, a filmekben nem szerepel annyit, és nem olyan. Persze Christopher Lee remek színész volt, de jobban bejön a sorozatbeli Darth Tyranus.

2. Darth Sidious

Benne azt szeretem, ahogy áttéríti Anakint a Sötét oldalra. Istenien csinálta. És ahogy mosolyog! Fantasztikus a karakter és a színész is. Pacsi, Ian McDiarmid!

1. Darth Vader

"Én vagyok az apád!" Senki nem lehet annyira király, mint Vader. Aki még nem látta az ötödik részt, (hát szégyelje magát!) annak mondom, hogy megnézése után nyilvánvalóvá válik, hogy Darth Vader a legcoolabb főgonoszok egyike!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése